Belysningssystem PlugShine 93931 Svart 24 V Paulmann 7-faldig-fördelare bqfzaw3143-Hushållsapparater

Minimum Amisha kjol, Randig

Yankee Candle S Jar-Lavender 104g

Ring anhöriglinjen: 0200-239 500

Star Wars - Battle

Linjen är öppen
Måndag - tisdag, torsdag - fredag 10.00 - 12.00, 13.30 - 15.00
Onsdag 19.00 - 21.00

vidaXL 50 Servetter Vit 50 x 50 cm

Rostfritt Churros MaskiNKonstrotting solsäng Delphine svart

Skrivbok Farmor Välkommen till Anhörigas Riksförbund
Marilyn Monroe James Dean mm Glas kylskåpsmagneter
Sekatör i SK5 - kvalite där det räknas

Välkommen till Anhörigas Riksförbund

Fyra filmer om anhörigskap

Filmerna visar personer som lever i olika formervidaXL Barstolar 2 st konstläder brunPoster Timglas, 50x70 cm av anhörigskap. Ett samarbete mellan Anhörigas Riksförbund, Röda Korset och Nationellt kompetenscentrum anhöriga, Nka

Britax, BABY-SAFE² i-Size Babyskydd Wine Rose

Vem är anhörig?

Anhörig är den person som hjälper någon som på grund av sjukdom, ålder eller funktionsnedsättning inte längre klarar av vardagen på egen hand.vidaXL Stolsöverdrag piké stretch vinröd 6 stBob Marley - Music & Love

Skänk en gåva

Ditt bidrag är ovärderligt för vårt arbete för landets anhöriga

10st exklusiva papperskassar (vit eller svart) Ny utbildning för anhörigkonsulenter
Olivia Örngott Hjärta
Det finns 1,3 miljoner anhöriga i Sverige
Sagaform Karaff rengörare

Det finns 1,3 miljoner anhöriga i Sverige

Med anhörig menar vi den som stöttar en medmänniska som på behöver hjälp med att klara sin vardag

Badlakan 100% bomull - Mörkbrun 140 x 70 cm 500 gram

Bli medlem

Anhörig är den person som inom familjen, släkten eller vänkretsen hjälper någon som på grund av sjukdom, ålder eller funktions-nedsättning inte längre klarar avvidaXL Kudde 2 st velour brun 40x60 cmKarta över Kristianstad, SkåneMelon Cantaloupe Heart of Gold 10 st frön (ekologisk) vardagen på egen hand.

Poster - Städer 40x50cm

Anhörigas rättigheter

Anhörigföreningarna arbetar med en mängd olikaSkrivbok Finspång saker på lokal nivå. Det kan bland annat handla om att stötta anhöriga, ordna olika aktiviteter och påverka lokala politiker.

Klädställning metall antik vit

Anhörighandboken

Anhörighandboken är ett teoretiskt och praktiskt Ölglas S.E. Samuelssons Bryggeri - SödertelgeAvloppsrör 1 1/2 "bsp x 40mm med dubbel diskmaskiningångverktyg för alla som vill veta mer om anhörigvård och anhörigstöd.

Karta över Ulricehamn, Västergötland

Ny utbildning för anhörigkonsulenter

Sedan flera år har det saknats en utbildning riktad till landets anhörigkonsulenter, något vi på Anhörigas Riksförbund upplevt som ett problem. Det händer till och med att vi får mejl eller telefonsamtal från nyanställda anhörigkonsulenterBonneville Crazy - RödKarta över Södertälje, SödermanlandBrennenstuhl Desktop-Power, 2xCEE 7/4, 1xCEE 7/7, 4xUSB Typ-A

Läs hela reportaget här

Anhöriglinjen går varm

Plug&Shine anslutningskabel överbryggar avstånd upp till femton meter och möjliggör anslutning av sju ytterligare lampor eller andra tillbehör. Oanvända uttag stängs med medföljande lock för att garantera IP68 dränkvattenskydd. I kombination med lampor och transformatorer ur Plug&Shine-serien belyses utomhusområdet helt efter dina önskemål: från husvägg via terrassen till trädgård, vägar och växter.

Det var inte bara utomhustemperaturen som var ovanligt varm under sommaren. Även telefonerna på vår stödlinje Anhöriglinjen har gått varma. Young Man at His Window,Alma-Tadema Sir Lawrence,60x40cmKarta över Tomelilla, Skåne8 unika handgjorda julkort dubblaOch det är en trend som vi sett under en längre tid nu.

Sunny Forest